مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010 چیست؟ویژگی های آن چیست؟
 
kurdland
روستاى سولاکان دردامنه كوه 2835متري عبدالرزاق باآب وهوايي كوهستاني وطبيعتي زيبا ومردماني ازتبارفرهنگ وادب واكثراتحصيل كرده باحدود120نفردارندگان تحصيلات عالي وحدود13وبلاگ نويس ويك وبسايت رسمي يكي ازنادرترين روستاهاي ادبي وفرهنگي ايران وكردستان ميباشدوحدودات روستاازگنجيه زيويه تانزديكيهاي غاركرفتوكه هردوضلع اين روستاوغارهاي زيرزمينان درامتداداين اضلاع وآثارباقيمانده ازقلعه هاي باستاني ازوجودتمدني عظيم حکايت دارد

مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010 نرم افزار جدیدی از مایکروسافت است . این برنامه  موجب می شود انجام کار توسط چند کاربربه آسانی صورت گیرد.با استفاده از این برنامه، شما می توانید وب سایت ها بر روی سیستم خود نصب و اطلاعات و داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.این برنامه (نرم افزار ) امکان آزادی عمل بر مدیریت اسناد شما را از آغاز تا پایان را به شما میدهد ، همچنین انتشار گزارش ها و ارائه راهکار را برای سایر کاربران ممکن می سازد،این برنامه قابلیت های زیادی دارد. این قابلیت ها به همراه هم در نرم افزار فوق بمنظور کمک برای تسریع  در کسب و کار براساس تغییرات جدید و نیازمندی های شما عمل می نماید. با استفاده از این برنامه،شما  می توانید ایده ها و تخصص خود را با ایجاد راه حل های سفارشی برای نیازهای خاص  به اشتراک بگذارید و همچنین این نفع را از جهت حقوقی برای شما دارد که اطلاعات  تجارت شما برای اتخاذ تصمیم بهتربه اشتراک بگذارید.این نرم افزار همچنین  برای کاهش هزینه نگهداری همچنین هزینه های آموزشی و برای صرفه جویی در زمان در کسب و کار به شما کمک می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های مایکروسافت آفیس شیرپوینت  2010​ را معرفی میکنیم :

مایکروسافت آفیس شیرپوینت2010_محتوا

مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010 _سایت ها

مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010 _جستجو

 

مایکروسافت افیس شیرپوینت 2010 – محتوا

 یکی از مهم ترین ویژگی های در مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010  محتوا می باشد.این امر باعث می شود مدیریت محتوای سازمانی Enterprise Content Management یا به اختصار  (ECM) برای هر کاربری به سهولت صورت پذیرد.این ترکیب مدیریت محتوای سنتی،جستجوی قدرتمند و همچنین قابلیت های اجتماعی و طبیعی را برای مدیریت آن استفاده می کند. دیگر ویژگی های آن شامل "مدیران پشت صفحه نمایش" می باشد ، که شما با آن میتوانید به سرعت سیاست های انطباق را راه اندازی کنید. این ویژگی ها وجه مشترکی است که امکان کار با مایکروسافت آفیس 2010 را به شما میدهد و در نتیجه اطلاعات به نحو مناسبی مدیریت می شود. این اطلاعات بگونه ای طراحی شده که امکان استفاده آسان ، یافتن و به اشتراک گذاشتن با دیگران را را مقدور می سازد. در عین حال مدیریت سوابق ، محتوای سایت و رسانه ای پر بار را در مکانی واحد بمنظور کاهش هزینه ها فراهم می نماید.

مایکروسافت افیس شیرپوینت 2010 – سایت ها

یکی دیگر از ویژگی های مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010 ، گنجاندن سایت های شیرپوینت می باشد. این ویژگی تمام نیازه های تجاری کاربران از سایت های شیرپوینت را فراهم می آورد. ویژگی مطرح شده بهمراه مجموعه ای کامل از ابزارهاست که شما می توانید از آنها بمنظور ایجاد هر نوع سایتی که میخواهید استفاده کنید و همچنین زیرساخت های مجزایی که شما را قادر می سازد به سهولت مدیریت سایت را بدست بگیرید. با این ویژگی ، برای کاربران این امکان بوجود می آید اطلاعات را با دیگرانی که از یکی از سیستم های مشابه استفاده می کنند به اشتراک گذاشته یا منتشر نمایند. این خصوصیت این امکان را به شما می دهد هر مضمونی که کاربران به آن نیاز داشته باشند و نحوه بکارگیری در جهت خواسته های نان برایشان فراهم نمایید. همچنین است که به شما تجربه ای ارزنده درخصوص وب سفارشی به شما میدهد.
 
مایکروسافت افیس شیرپوینت 2010 – جستجو
 
 
مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010- جستجو، یکی دیگر از ویژگی های مفید نرم افزار مایکروسافت آفیس شیرپوینت 2010 می باشد که بمنظور جستجوی آسان برای نیازمندی های تجاری شما ایجاد شده است. قابلیت مزبور این امکان را به شما می دهد تا دریافتن اطلاعاتی که شما در انجام وظیفه خود به آن نیاز دارید از آن بهره ببرید. ویژگی مطروحه  امکان اِعمال جستجوهای متفاوت نظیر ، جستجوی اشخاص، جستجوی داخل شبکه و اقدامات بعنوان خطی مشئ بمنظور توسعه برنامه های کاربردی جستجو را فراهم کرده است. تمامی این جستجوها در یک زیرساخت مجزا و مقرون بصرفه انجام شده است. علائم  دیداری شامل ویژگی هایست که به شما در یافتن اطلاعات بطور سریع و مطابقت آن با نیازهای جستجو شده توسط کاربران را مقدور می سازد. و همچنین امکان ارزیابی واژگان خود، ارتباط کلامی را فراهم و می توانید اطلاعات خاص هر کاربر بمنظور اعلام یک تجربه خوب جستجو مورد استفاده قرار دهید.
 

برای ثبت نام دوره

 Microsoft SharePoint 2010 ,Development

و Microsoft SharePoint 2010 ,Administrator

میتوانید با شماره 09133522892 تماس حاصل نمایید.

هزینه دوره 340 هزار تومان برای 40 ساعت می باشد که در صورت تماس با شماره ذکر شده شامل 5 درصد تخفیفی میشود.

طول دوره تقریبا 3 ماه است که برای تسویه میتوانید تا آخر دوره انجام شود و لازم نیست نقدا پرداخت شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
24 آذر 1391برچسب:, :: 6:52
raza rashid"رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ


وچه ساده با گریستن خویش زاده می شویم و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا می رویم و میان این دو سادگی معمایی میسازیم به نام زندگی"رضاسيدرشيد"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سولاكانsoolakan و آدرس soolakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.