کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در سقز
 
kurdland
روستاى سولاکان دردامنه كوه 2835متري عبدالرزاق باآب وهوايي كوهستاني وطبيعتي زيبا ومردماني ازتبارفرهنگ وادب واكثراتحصيل كرده باحدود120نفردارندگان تحصيلات عالي وحدود13وبلاگ نويس ويك وبسايت رسمي يكي ازنادرترين روستاهاي ادبي وفرهنگي ايران وكردستان ميباشدوحدودات روستاازگنجيه زيويه تانزديكيهاي غاركرفتوكه هردوضلع اين روستاوغارهاي زيرزمينان درامتداداين اضلاع وآثارباقيمانده ازقلعه هاي باستاني ازوجودتمدني عظيم حکايت دارد

ارسال ۶۰ مقاله به کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در سقز

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز از ارسال ۶۰ مقاله علمی- پژوهشی جهت ارائه به دبیرخانه کنگره کنکره ملی پیامبر اعظم (ص) خبرداد.
(کرد پرس)ادریس هنرور گفت: بررسی جایگاه وقف، مشورت، مدیریت، خانواده، تعلیم و تربیت، سجایای اخلاقی، رسیدگی به وضعیت محرومان و ایتام، جایگاه مسجد، رفتار با کرودکان و نوجوانان و وحدت اسلامی در سیره پیامبر اعظم (ص) از محورهای این همایش است.
وی با بیان اینکه پیامبر(ص) بهترین الگو برای مسلمانان در تمامی عرصه ها است افزود: تبیین ابعاد مختلف شخصیت پیامبر(ص) توسط اندیشمندان و محققین برای آشنایی نسل جوان و جامعه ضروری است و روند بیداری اسلامی، میل به پیشرفت و سجایای اخلاقی را در جامعه تقویت خواهد کرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز با تاکید بر اطلاع رسانی لازم در خصوص سنت و سیره نبوی از جمله در زمینه سنت حسنه وقف، افزود: شناسایی، احیا و نهادینه شدن فرهنگ وقف در بین مردم اهمیت بسزایی دارد زیرا که این مهم حرکتی رو به جلو برای رسیدن به عدالت اجتماعی است.
هنرور افزود: این کنکره توسط سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری دانشگاه پیام نورمرکز سقزبا موضوع “سنت و سیره نبوی” بمناسبت هفته وحدت با حضور مقامات کشوری، روحانیون، اندیشمندان و دانشگاهیان در شهرستان برگزار می شود.
1213366555



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
6 بهمن 1391برچسب:, :: 18:58
raza rashid"رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ


وچه ساده با گریستن خویش زاده می شویم و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا می رویم و میان این دو سادگی معمایی میسازیم به نام زندگی"رضاسيدرشيد"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سولاكانsoolakan و آدرس soolakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.